مطالب سرگرم کننده

مطالب سرگرم کننده

مطالب سرگرم کننده

مطالب سرگرم کننده

نمایندگی لوازم یدکی خودروهای چینی

info seogozar | چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۵:۳۷ ب.ظ

راه تشخیص کیفیت قطعات یدکی خودروهای چینی

سال‌های زیادی است که در کشور قطعات یدکی تقلبی به فروش می‌رسند. قبلاً این قطعات با بسته‌بندی‌های مخصوص به خود فروش می‌رفتند و در واقع خریدار از اصلی نبودن آن‌ها اطلاع داشت؛ اما به دلایلی مجبور به خرید نمونه تقلبی آن با قیمت‌های مناسب‌تر بود.

اما متأسفانه در سال‌های اخیر قطعات تقلبی بعد از اینکه وارد کشور می‌شوند، در بسته‌بندی‌های جدید و به نام قطعه اصلی به فروش می‌رسند. در واقع خریدار به عنوان قطعه اصلی و با قیمت گزاف یک قطعه تقلبی را می‌خرد.

در این بازار آشفته تشخیص کیفیت قطعات یدکی بسیار دشوار است.

روش تشخیص تقلبی بودن در مرکز پخش لوازم یدکی خودروهای چینی

برخی از مراکز پخش عمده نیز اقدام به فروش قطعات بی‌کیفیت و تقلبی در بسته بندی کالاهای اصل می‌نمایند. تنها راهی که می‌توان اصالت محصولات این مراکز را تشخیص داد؛ جستجوی بارکد روی جعبه در گوگل است.

در صورتی که، بعد از وارد کردن بارکد گوگل مشخصات درست و کاملی از قطعه موردنظر نمایش داده شد، شما می‌توانید از اصالت محصول اطمینان داشته باشید.

قیمت لوازم یدکی خودروهای چینی

قیمت لوازم یدکی خودروهای چینی بسیار متغیر بوده و به عوامل زیادی بستگی دارد. مسلم است که با وجود وارداتی بودن این محصول تغییرات نرخ ارز تا چه اندازه می‌تواند نوسان قیمتی برای این محصولات به همراه داشته باشد.

https://starcovision.com/representation-of-chinese-car-spare-parts/

به علاوه تعرفات کمرگی، میزان تقاضا، کاهش و یا افزایش تولید کشور چین یا واردات  از این کشور، تورم و … از دیگر عواملی هستند که قیمت این قطعات را دستخوش تغییرات فراوانی خواهند کرد.

به همین دلیل بهتر است که برای خرید با قیمت مناسب به صورت حضوری و یا غیرحضوری به نمایندگی لوازم یدکی خودروهای چینی مراجعه کنید.

تهیه لوازم یدکی خودروهای چینی در شیراز

برای تأمین لوازم یدکی خودروهای چینی در شیراز می‌توانید به مراکز فروش مراجعه کنید. به دلیل نوسانات شدید نرخ ارز و تورم بهتر است که قبل از مراجعه از چندین مرکز قیمت‌ها را استعلام نمایید.

چرا که برخی از مراکز از نابسامانی بازار سواستفاده کرده و محصولات خود را با قیمت‌های بالا به فروش می‌رساند.

برای اطلاع از آخرین قیمت هر کدام از لوازم یدکی خودروهای چینی در شیراز می‌توانید با شماره‌ی درج شده در سایت تماس بگیرید.

خرید لوازم یدکی خودروهای چینی در مشهد

شهر و استان مشهد یکی از شهرهای بزرگ کشور محسوب می‌شود که در خیابان‌های شلوغ آن خودروهای چینی در انواع و اقسام مختلف در حال رفت و آمد هستند.

مشخص است که دیر یا زود هر کدام از این خودروها به قطعات یدکی نیاز پیدا خواهند کرد. اما از آنجایی که مراجعه حضوری به نمایندگی‌های اصلی معمولاً در شهرهای شلوغ مثل مشهد کاری سخت و زمان بر است، توصیه می‌کنیم برای خرید لوازم یدکی خودرو چینی خود به جای مراجعه حضوری، خرید اینترنتی را تجربه کنید.

خرید لوازم یدکی خودروهای چینی در تهران

خرید و تهیه لوازم یدکی خودروهای چینی در استان تهران بسیار مشکل است و معمولاً با دردسرهای همراه خواهد بود.

بزرگ بودن شهر، ترافیک‌های طولانی، مراکز متعدد نامعتبر، تفاوت فاحش در قیمت‌های پیشنهادی و … از مشکلاتی است که در استان تهران برای خرید لوازم یدکی با آن روبرو خواهید شد.

به علاوه در میان صدها مرکز فروش تشخیص اعتبار نمایندگی لوازم یدکی خودروهای چینی بسیار دشوارتر است.

اگر شما نیز خرید لوازم یدکی خودروهای چینی در تهران را دارید، به جای مراجعه حضوری خرید آنلاین را تجربه کنید. با این کار در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

  • info seogozar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی